воскресенье, 23 августа 2009 г.

мой первый свун - EL Кравчук

коротше кажучи, я дуже любила Андрія Кравчука. я знайшла його перші кліпи.

"Доля"

у кліпі показують дуже відверті і еротичні сцени: сосок, волохатий пупок, шию..усьо кравчукове

сам Кравчук виглядає, то як Рєната Літвінова у чоловічому костюмі, то як Басков (не здивуюся, якщо миколка таки спіздів у нього цей образ). якщо хтось таки буде дивитись цей кліп, то зверніть увагу, що кравчук вбивця вилазить з обсерваторії, нашої київської. там така мала хатинка де стоїть той телескоп і стріляє він звідти у кравчука-баскова, який їде на велосипеді по набережній )))

нові красовки, біла хфутболка і велісапед то було дуже круто на той момент ))) я от про такі красовки могла тільки мріяти, а про велісапед даже і не мріяла, бо знала що його у мене не буде ))))

ах да, бек-вокал Таїсії Повалій

"Війна завжди війна"

ну таке, то коли Елічка очоловічився і у нього була триденна щотина і зализане назад волосся. а те, що у нього у кліпі постійно блимає косметіка "оріфлейм", так то він її рекламував і сував куди тільки міг.

а ще, прослухавши ту пєсню я зрозуміла що завжди була ЕМО.

от текст, і спробуйте сказати що це не ЕМО-пісня

"Війна завжди війна

я бачу біль чужих страждань

за мною йде вона, печальна і сумна

за кроком крок, у давнб даль

війна завжди війна

горять мости, горять хрести

мене чека труна

і плач дітей луна

горить сльоза

це плачеш ти"

я йому дуже вдячна. він давав дуже багато великих толкових інтерв"ю. він дуже розумна і начитана людина. тому брати з нього приклад було непогано. прочитаю я, що він дуже любить Григоріанські хорали і я біжу їх шукати, скаже про якусь класичну книгу - наприклад, Набокова і я біжу у бібліотеку за книжкою, розкаже про спектакль на який ходив - я йду на спектакль ))) ну і так він мене образовував потрохи )))

Комментариев нет:

Отправить комментарий